Perchè u Segnale Virtuale hè megliu?

U palu tradiziunale, pittura, o segnu di muru hè una vechja notizia.Per parechji anni, sti metudi anu aiutatu à furnisce a sicurità per l'impiegati è i pedoni - ma i tempi sò cambiati avà.Segnale virtuale hè a nova tendenza chì aiuta à maximizà a sicurità in u locu di travagliu cù numerosi benefici.

Visibilità senza pari

A pittura pò sdrughje cù u tempu, a cinta si sbuccia senza sapè, è ancu a segnaletica di u polu pò cascà senza chì quelli vicini s'avvisanu in i mumenti critichi.

A segnaletica virtuale furnisce una visibilità eccezziunale permanente à i vostri travagliadori, cusì hè incredibilmente difficiuli di sminticà - nisuna sporcizia, umidità o calore affettanu u so rendiment.Per ùn dì chì i prughjettori di signu virtuale ponu esse aghjustati in una varietà di manere, cumprese a so luminosità, per una visibilità mejorata in paràmetri di poca luce.

Cù più opzioni chì permettenu di persunalizà e so capacità, cumprese l'aghjunzione di sensori di muvimentu o funzioni di lampeggiante, i segni virtuali sò diventati a nova base.

 

ponte-gru-box-beam

 

Low Costs

U sognu di i costi di mantenimentu bassu si rializeghja cù a signage virtuale.Questu hè un metudu di pocu sforzu, riducendu i costi di u travagliu per u mantenimentu mentre eliminendu a necessità di cumprà constantemente è riapplicà nova pittura o cinta.

Mentre chì ci sò qualchi costi di mantenimentu assuciati, ùn hè micca tipicu per almenu 20.000-40.000 ore di usu continuu.L'incredibile durabilità di i proiettori virtuali face chì i vernici, i nastri è i metudi non virtuali pareanu fragili in paragone.

Adattabile

Quandu installate a cinta o pittura, hè quì finu à chì deve esse lavatu (o sguassate) per a sustituzione.Per risponde à a dumanda di scenarii di cummerciale chì cambianu rapidamente, a segnaletica virtuale pò adattà in cunseguenza.

Per esempiu, mentre pudete avè una zona chì richiede un segnu "senza accessu", pò esse facilmente cambiatu à un signu "prudenza" se u layout particulari o i periculi di quella locu cambia.

A signaletica virtuale cambia è scorri cù a vostra attività senza sforzu mentre minimizeghja i costi è i fastidi - per ùn dì chì pò esse usatu per diverse applicazioni fora di i posti di travagliu, cum'è paràmetri cummerciale.


Tempu di Postu: Nov-17-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi.